Search:

Type: Posts; User: Don

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    806

    Thanks. HAHA Yeah at this stage I think my...

    Thanks.

    HAHA Yeah at this stage I think my talents are better suited to manual labor.
  2. Replies
    11
    Views
    806

    abo

    Non-electric:

    Man it was hot out there. I cleared that one mess by the fence then went and tackled that one down by the river.

    That thing had potential to really hurt someone. That one branch...
  3. Forgot to do this: This is one example of what...

    Forgot to do this:

    This is one example of what I was talking about Saturday at the club meeting. You can pass it along...or not.

    Some have adapters for different posts, rods, etc. so you gotta...
  4. Double post...weird stuff going on.

    Double post...weird stuff going on.
  5. Thanks for that. I found this yesterday and was...

    Thanks for that. I found this yesterday and was gonna ask you about it tomorrow:
  6. Thread: I'm Glad...

    by Don
    Replies
    1
    Views
    91

    I'm Glad...

    I'm glad you enjoyed those Corona Extra beers out at Zar's.

    I'm not glad you thought it was OK to throw the bottle caps on the ground.

    I saw at least 5 caps on the ground near the timers for...
  7. Replies
    11
    Views
    806

    The light is 3600 lumens and was $45.00. I used...

    The light is 3600 lumens and was $45.00. I used the chart but the light isn't as bright as I wanted.

    The next brighter one is 4760 lumens and is about $20.00 more. I told Jeff if it's not bright...
  8. Replies
    11
    Views
    806

    Posting for the 3...or is it 4...people that read...

    Posting for the 3...or is it 4...people that read here. HAHA

    I put a new LED light in the conex.

    The important part: it's now on a timer, and the timer is located on the right wall, just...
  9. JR thanks for the heads up and I got the email...

    JR thanks for the heads up and I got the email about the work detail Saturday 9 April. I plan on being there.

    I replied to the club email that I'd be there also.

    I don't have any contact info...
  10. Yeah. I really don't want to have to run power...

    Yeah. I really don't want to have to run power for traffic lights.
  11. Excellent...thanks.

    Excellent...thanks.
  12. Gotta say thanks to JR, Mike and whoever made the...

    Gotta say thanks to JR, Mike and whoever made the post on the public Facebook letting folks know about the 19 Feb meeting.
  13. Replies
    3
    Views
    585

    Sticky: That was kind of what I was thinking. But...

    That was kind of what I was thinking. But assuming anything these days is dangerous.
  14. Replies
    11
    Views
    806

    I'm hoping to move approximately 1 metric...

    I'm hoping to move approximately 1 metric tonlumen...not too much.
    --------------
    Yeah...came back to say I'm just gonna go buy it.

    I always feel the need to scrounge first...old habits.
  15. Replies
    11
    Views
    806

    I'm still scrounging again: I need 15' of 12-2...

    I'm still scrounging again: I need 15' of 12-2 Romex. 25' would be even better.

    To buy 15' is about $30.00. 25' is about $40.00
  16. Replies
    3
    Views
    585

    Sticky: Carl is that the pink and orange combined? We...

    Carl is that the pink and orange combined?

    We rode bits and pieces of it today. Maybe Wed I'll ride the entire loop.
  17. Replies
    2
    Views
    607

    Debated on cutting that log, but after I finished...

    Debated on cutting that log, but after I finished the go-around for that trail I like to ride, figured I was right there, had the saw, etc. so went ahead and cut it.

    Good luck with the carb.
  18. Replies
    11
    Views
    806

    As long as the check doesn't bounce, I'm OK being...

    As long as the check doesn't bounce, I'm OK being labeled a plumber. But gotta admit it's pushing it. HAHA
  19. Replies
    2
    Views
    607

    Had A Productive Day Today

    Cut in a go-around for this wash out and hacked a tree.

    I highly recommend the Echo CS-361P, 35.8cc, 14" bar chainsaw. It's also designed to take a 16" bar. IMO it makes a perfect trail...
  20. Replies
    11
    Views
    806

    Electric Update/Reminder

    I installed a new receptacle under the pavilion.

    The new receptacle, the fans and the lights are all protected by a GFCI receptacle that's installed near the timers and the RV receptacle.

    If...
  21. Replies
    6
    Views
    888

    Screw it. Got tired of looking and bought a...

    Screw it. Got tired of looking and bought a quarter sheet (2' x 4') piece of pressure treated.

    It won't last, but oh well. Had to go to 3 Home Depot to find conduit hangers and I ran out of...
  22. Replies
    6
    Views
    888

    I'm starting to wonder if I need to buy...

    I'm starting to wonder if I need to buy maintenance manuals for all these aftermarket parts I have installed.
  23. Replies
    6
    Views
    888

    Thanks. Along with trying to save money, I was...

    Thanks.

    Along with trying to save money, I was trying to save the hassle of me having to go to the lumber yard, haul it, etc.

    Then again, I only have so much patience for scrounging.
  24. Replies
    6
    Views
    888

    Need Marine Grade Plywood For A Zar's Project

    I'm going to install some more receptacles in the Zar's pavilion and I'm looking for a free piece of plywood for the project. With the price of plywood I'm trying to save the club a bit of money and...
  25. Replies
    10
    Views
    1,487

    I realize technology is changing and I'll get...

    I realize technology is changing and I'll get left behind. But as a former military person, I reserve my right to complain at least once.

    Sometimes the flow of information...isn't.

    Last Sunday...
Results 1 to 25 of 367
Page 1 of 15 1 2 3 4